Доставка та оплата
Способи доставки:
- Самовивіз
- Нова Пошта
- Інтайм
- Укрпошта
- Нашим бусом (для великих вантажів)
Способи оплати:
- Оплата при отриманні (накладна плата).
- Передоплата на картку ПриватБанку або на розрахунковий рахунок.
Увага! Шановні покупці!
При замовленні великогабаритного товару - коптилень, мобільних бань, мангалів,спорттоварів - передбачається передплата 25% від вартості товару.Замовляючи доставку товару кур’єрськими службами Нова Пошта та Інтайм – під час отримання обов’язково перевіряйте наявність повного переліку комплектації товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
Скарги на неповну комплектацію виявлену після отримання товару на пошті розглядатися не будуть.
У разі якщо ця ситуація відбудеться Вам необхідно обов’язково повідомити нас про те, що трапилося за ☎: (066)-575-48-09; (096)-765-09-49 і ми вирішимо дану ситуацію:
- або відправимо деталі, яких не вистачає за свій рахунок;
- або вирішимо цю проблему із транспортною компанією.
Гарантія
Умови повернення та обміну
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар впродовж перших 14 днів після купівлі.Обмін і повернення може бути проведений тільки один раз за умови, що товар належної якості, не був у вжитку, у покупки збережений товарний вигляд, споживчі властивості, збережені всі аксесуари, документація, що входять у комплектацію товару, і не порушена їхня упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
Обміну та поверненню не підлягають:
• товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
• товари, що не підлягають обміну згідно з "Законом про захист прав споживачів": товари для особистої гігієни та туалету (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стриження волосся);
• товари, які вже експлуатувалися для приготування їжі або для термічної обробки продуктів;
• автомобільна техніка, після встановлення її в автомобіль;
* — часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невідновне пошкодження (правильне розкриття картонної упаковки не є її порушенням).
Повернення й обмін товару, у якому є суттєвий недоробок, підтверджений актом АСЦ, проводитися за наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує купівлю, акта АСЦ, гарантійного талона, заяви про повернення або обмін.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за кошти покупця впродовж 14 днів із дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
• недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
• недотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації цього виробу;
• недотримання правил встановлення;
• за браком оригінального гарантійного документа;
• за браком в гарантійному документі таких відомостей: дати продажу, печатки організації-продавця, підпису продавця;
• внесення будь-яких виправлень (змін) у текст гарантійного документа;
• ремонту неуповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив несправність у роботі виробу;
• розбирання виробу, зміни конструкції й інших втручань, не передбачених інструкцією;
• необхідності заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних і переміщуваних вручну пластикових деталей;
• неправильного користування витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для цього виробу;
• несправностей і пошкоджень, викликаних екстремальними умовами та дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
• недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником;
• ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами або комахами;
• увімкнення виробу в мережу з неможливими параметрами;
• використання виробу з метою, для якої він не призначений;
• потрапляння у внутрішні робочі об'єми сторонніх предметів, дрібних деталей одягу, рідин або залишків їжі.